Onze Werkwijze
Onderzoek
Voordat we aan de slag gaan met uw visuele identiteit, vinden wij het belangrijk om uw bedrijf door en door te leren kennen. Waar staat u voor? Wat wilt u uitstralen? Wie wilt u aanspreken? Wat is uw tone of voice? En wat is uw doel?

Naast uw input doen we ook onderzoek naar de huidige markt en kijken we onder andere naar de trends en ontwikkelingen, nieuwe mogelijkheden en inhakers. Zo krijgt u de visuele identiteit die past bij uw bedrijf én dit moment!
Planning & Concepting
Alle input gebruiken we voor onze brainstorm. Met het team brengen we allerlei opties en ideeën in beeld voor een uniek concept. Met dit concept willen we u alvast een goed beeld geven van hoe de visuele identiteit van uw bedrijf eruit kan komen te zien.

Hoe? Dit is afhankelijk van ons concept. Soms spreken onze woorden al tot de verbeelding en anders laten we het zien met een schets of stroomschema. We maken onze ideeën concreet met een duidelijke planning, zodat u weet wat u kunt verwachten en wanneer.
Uitvoering
En dan is het tijd om van onze ideeën realiteit te maken! Wanneer ons concept definitief is, gaan we aan de slag met het ontwerp.

Van een unieke huisstijl, website en buitenreclame, tot aan het bestickeren van uw bedrijfsauto(‘s)! Wij zorgen voor een sterke visuele identiteit van uw bedrijf!